Чи потрібно українській армії переходити на контрактну форму проходження служби?

Вчора мною було проведено опитування з приводу цього питання. Свої думки виражали студенти технічного університету.

Коментарі (29) вконтакті (0) facebook ()

Коментарі (29)

RSS згорнути / розгорнути
+
0
актуальна тема, цікаві думки… я за перехід армії на контрактну основу. вважаю, що наші вояки повинні вміти захищати свою країну а не відгортати сніг на вулицях, для цього є комунальні структури
avatar

vinmonp

  • 27 січня 2010, 13:19
+
0
дуже добре, що ми почули думку тих, хто не служив у армії. може варто опитати ще й інший бік- мужчин, які відслужили?
avatar

olya

  • 27 січня 2010, 13:20
+
+1
Можливо, та вибірка молодих людей віку 18-25 років найдоречніша. Їм служити, їм обирати, далеко не кожен з них відмовиться від служби у армії, умови були б тільки кращі! Та й думки у них різні, аргументовані.
avatar

Urko_4aiz

  • 27 січня 2010, 13:49
+
0
та до чого тут умови? багато з моїх друзів вже відслужили, дехто — зараз служить. і сам буду служити. війна — то для американців професія, адже здебільшого воюють вони на території інших держав. в нашій країні воювали всі, хто міг підвестись з ліжка. а цей весь базар: «піду-не піду» просто від химерного почуття стабільності. в 41-му теж себе стабільно почували. дай Бог, нам не дочекатись 41-го.
avatar

bulhakov

  • 27 січня 2010, 14:18
+
0
+1
avatar

Urko_4aiz

  • 27 січня 2010, 17:12
+
0
а хтось з тих, хто служив, висловлювались, бо я зрозуміла, що це студенти, що не бачили армію
avatar

olya

  • 27 січня 2010, 17:31
+
0
а пурква зав. кафедрою не підписана? :)

P.S. щойно заради цікавості вбив в гугель назву кафедри, і вилізла її стаття в Імпульсі за травень 2009: «Сподіваємось, що серед наших «олімпійців» незабаром з’явиться і той, хто продовжить традицію, започатковану випускником ІнІТКІ svetophil'ом...» :)
avatar

svetophil

  • 27 січня 2010, 20:04
+
+1
як мама людини, яка за законом має йти до армії, скажу — армія має бути контрактною. а в контракті не має бути пунктів — прибирати сніг/сміття, будувати дачу генералові/прапорщику, чистити туалети/бараболю і т.п. І тоді до війська підуть люди, які можуть сказати, що вони професіонали. До речі. Іще одне — не розумію — чому у нас чоловіки зобов*язані захищати батьківщину, а жінки (в переважній своїй більшості) можуть її лише любити?
avatar

babaj

  • 28 січня 2010, 13:41
+
0
не правда. моя мама чесно свої 20 років відслужила (за контрактом). саме військовослужбовцем була, а не на цивільній посаді в армії. :)
avatar

bulhakov

  • 30 січня 2010, 10:07
+
0
то скажи мені, друже, скільки таких як твоя мама? тобто — яка так би мовити, питома вага жінок в нашій армії? колись таку крамолу закинула одному вінницькому офіціру. він плювався ядом і кричав, що жінок в армію ніззя, потому что єто опасно і очінь трудно. коли запитала про його звичайний робочий день, виявилось, що у багатьх жінок з вищою освітою, які волочать свої торби та стоять на базарі (принаймні) робота набагато важча та більш ризикована
avatar

babaj

  • 30 січня 2010, 11:15
+
0
небагато таких, згоден. але про «мало роботи» не зовсім погоджусь — за… бів достатньо пам*ятаю. а ці «офіціри» просто страждають на фрейдівський комплекс кастрації.
до речі, мама часто «по спеціальності» «додаткові завдання робила», як то перепланування будівель у в/ч.
а взагалі-то, в кожного своє. у «блатних» жінок в армії, звичайно, лафа повна. у чоловіків здебільшого теж, так що лякатись цього не потрібно.
avatar

bulhakov

  • 01 лютого 2010, 21:01
+
0
справді, не виходить суперечки, бо і тут погоджуюсь з тобою. але маю дуже стійкі спогади — після 6ї вечора їду трамваєм додому з залізничного вокзалу. На зупинках в районі 45го заводу заходять офіцери. Пітні, п*яненькі, голосно сміються, матюкаються (не дуже голосно), займають місця і, зазвичай, не поступаються жєнщинам, іноді їх розморює і вони куняють. фуражка падає, котиться проходом… гидко
avatar

babaj

  • 01 лютого 2010, 21:12
+
0
я таке на Новий Рік у маршрутці спостерігав — спить ахвіцер, майор зі штабу ввс, головою пониклий (впершись у переднє сидіння). гордовита висока фуражка його, яку він так старанно вимінював на складі, як непотріб біля ніг. слина з рота капає. захисник наш, надія під час війни! :)
а що з них взяти? дисципліни навіть радянської в армії немає. повністю комерційний заклад (хоча б ці всі історії із тендерами взяти). зараз 2 години бойових вильотів («врємя налётов») прирівнюють ледь не до року служби.
коли дід служив на Байконурі, а потім у Плісєцьку(Архангельська обл. РФ), мама розповідала, пити могли тільки в гостях чи в себе дома — аби ніхто не побачив, бо одразу за це звільняли із ЗС. та й далеко за прикладом йти мені не потрібно — мого біологічного батька в кінці 80-х як раз за забухання на робочому місці і поперли за добу із лав військовослужбовців :) і це було правильно! жорстко й чітко — на те вона і армія.
«демократия — не от слова демос, а от demo-version» © Пєлєвін
avatar

bulhakov

  • 01 лютого 2010, 22:58
+
0
що взяти, питаєш? повернути ті податки, якими щомісячно ми годуємо того офіціра.
до речі — мої свекри колись мали дуже тісні зв*язки і з Плісецьким і Байконуром — ставили там програмне забезпечення
avatar

babaj

  • 02 лютого 2010, 14:27
+
0
від багатьох пенсіонерів теж користі небагато, то може перестати сплачувати податок до пенсійного фонду?
avatar

bulhakov

  • 02 лютого 2010, 17:10
+
0
пенсіонери — то зовсім інша тема, особливо «елітні» — різні держслужбовці, які отримують непорівнянну з пересічними бібліотекарями-вчителями-лікарями суму за «спасєніє атечіства», але зараз не про них. Афіціров ми найняли з певною метою (тобто народ найняв) і постави перед ними певні завдання.
avatar

Tin_chiyogos_tata

  • 02 лютого 2010, 19:09
+
0
народ депетатів наймає. офіцерів «наймають» інші офіцери. ачи бібліотекарів, вчителів, лікарів, інших «бюджетників» теж народ наймає? чи «бюджетні» мєнти кращі? або податковці?
avatar

bulhakov

  • 02 лютого 2010, 23:25
+
0
зазвичай наймачем є той, хто платить. ми платимо опосередковано — через державу. перед чим ця сама держава надала нам стандарти у вигляду, приміром, законів, ми з ними погодились (тіпо, по умолчанію), і платимо. і мовчимо, дивлячись на раздолбаїв офіціров та інших бюджетників. Особливо «вишибає сльозу» фраза — «нам дуже тяжіло, і дуже мало платять». І чомусь мало хто з них розглядає для себе шанс піти з тієї бєджетної «годівнички»
avatar

babaj

  • 03 лютого 2010, 13:26
+
0
бо «на гражданці» за ті речі, що вони вміють робити платять ще менше. хіба що ті, хто красти, брехати і ховати вміють добре шлях є — вони «в політику» йдуть.
avatar

bulhakov

  • 03 лютого 2010, 19:33
+
0
то за цією логікою виходить, що там вони можуть спокійно і чесно працювати, а всі «на гражданці» злодюжки?
avatar

babaj

  • 04 лютого 2010, 10:14
+
+1
от з вашої полеміки тут вище випливло моє бачення того, якою повинна бути контрактна армія. але трохи історії. я виросла в мікрорайоні, що межував з військовим містечком. отож мала там багато друзів. в дитинстві вражало, як заможно вони жили порівняно з моєю родиною (хоча батьки були не рядовими інженерами). ставши старшою почала звертати увагу на отих офіцірів, про яких ви тут писали, як вони увечері після служби збирались у такому собі генделику під назвою «вітерець», що стояв поруч зі стадіоном, який добре було видно з мого вікна, а розходились додому вже сині. хоча через цю синь часом ще можна було відслідкувати неабиякий інтелект. ще мої однокласники, які пішли до військових училищ, могли б позмагатись в ЩоДеКоли і навіть зайняти там нефігові місця попри те, що кожне наступне покоління військових найбільш вдосконалювалось в буханні. отакий образ радянського офіцера сформувався у моїй уяві ще з дитинства. а ще кількома роками пізніше звернула увагу на їхніх дружин, які в більшості своїй були малограмотними вихідцями з всяких кацапетовок та мухосранськів, але мали пиху не меншу, ніж столична богема… потім у війську служили мої брати. і я дізналась, що таке «від паркана і до обіду»… набагато пізніше під час різних просвітянських заходів, які проводились за участі офіцерів вінницьких військових частин, зрозуміла, що рівень інтелекту сьогоднішнього молодого українського офіцера не набагато вищий від рівня петеушника періоду моєї молодості… чому він може навчити солдата?..
а з пам*яті виринає образ офіцера, який колись давно сформувався в уяві під впливом літератури. неважливо, чи то був декабрист Пестель, чи сотник Вишиваний, але саме таким я б воліла бачити українського офіцера — освіченим, культурним, національно свідомим… ось такої реформи НМД потребує наше військо. а коли будуть такі офіцери, то й з матчастиною буде наведено порядок. адже справжній офіцер не з*являтиметься синім і в однострої в громадському місці, не нестиме додому патронів (про акаеми навіть мовчу), не продаватиме за дві тисячі баксів державної таємниці, не-не-не… ще багато не… тому що буде реанімоване таке поняття як «офіцерська честь». без такої реформи всі інші — то просто просирання наших податків…
avatar

gapochka

  • 04 лютого 2010, 09:14
+
0
поділяю твою думку. справді, хотілося би професійного і «не встидного» війська. втім, як і політикуму і решти тієї і цієї когорти
avatar

babaj

  • 04 лютого 2010, 10:15
+
+2
з однії сторони контрактна армія це добре: тим, що вона буде спеціалізована*
Але піднялося питання про те, що Україна не осилить її у фінансовому плані* над цим питанням треба задуматись.

З другой сторони зазар не проблема «відмазатись» від армії… одже туди і так будуть ідти ті кому це потрібно!
avatar

MrVombat

  • 04 лютого 2010, 20:56
+
+1
Тобто ті, хто не зміг відмазатись = професійна армія?
avatar

ninon

  • 05 лютого 2010, 08:35
+
+1
дуже стара пісня — Україна не осилить. колись у мого знайомого була гарна фраза — «старинная еврейская песня — нету денег-нету денег, исполняется впервые». В України знаходяться гроші влаштувати непогане (що найменше) життя для чиновників, прокурорів, депутатів… (далі самостійно продовжите цей список).
avatar

babaj

  • 05 лютого 2010, 13:59
+
0
все вона осилить — було б бажання!
avatar

Mayka

  • 07 лютого 2010, 22:01
+
0
лише на бажанні далеко не втічеш.
«країну врятують масові розстірли» (с)Онаній
avatar

bulhakov

  • 08 лютого 2010, 07:29
+
0
тепер це називатиметься масові закатування в асфальт…
avatar

gapochka

  • 08 лютого 2010, 10:30
+
0
якби армія була професійнв. я б теж туди пішла, нехай мене навчать…
avatar

vitiok

  • 09 лютого 2010, 19:10

Тільки зареєстровані й авторизовані користувачі можуть залишати коментарі.
Блоги, Блоґ Urko_4aiz, Чи потрібно українській армії переходити на контрактну форму проходження служби?